Меню сайту
Календар
Архів записів
|
https://docs.google.com/presentation/d/150KJc0ughgDxukTE7K7XwM-W9qH-KjzkrGZ1rFhoEEQ/edit?usp=sharing
Концепція виховної системи 2011-2016
«Гімназія є першоосновою для всіх вільних мистецтв і наук. З неї, слід очікувати, вийде освічене юнацтво: молоді люди повинні привчитися там до правильного способу мислення і добрих звичаїв ... » М. В. Ломоносов
Виховна система
Формування ключових компетенцій
Діяльнісний підхід у вихованні гімназистів
Сфери розвитку гімназиста
Гімназія покликана допомогти дитині реалізуватись у п'яти основних сферах життєдіяльності:
- в пізнанні (навчання, інформація, знання);
- в практичній діяльності (ділова активність, трудова діяльність, вміння, навички);
- в творчості (реалізація творчих та природних можливостей, здібностей);
- у фізичному розвитку (реалізація фізичних можливостей, формування здорового способу життя);
- у сфері стосунків (пізнання себе, людей, спілкування і взаємодія з ними).
Основні концептуальні ідеї виховної системи
- Розвиток демократичного стилю керівництва і відносин;
- Створення оптимального освітнього середовища для розвитку гармонійної особистості;
- Єдність процесів розвитку, навчання і виховання учнів;
- Створення механізму безперервного оновлення змісту, технологій освітнього процесу, спрямованого на впровадження моделі особистісно-орієнтованої освіти;
- Психолого-педагогічний супровід учнів з моменту знайомства з гімназією до виходу з неї;
- Формування уявлень про особистість як єдність фізичного, духовного і морального начала в людині;
- Ідея абсолютної неповторності та цінності людської індивідуальності.
Принципи виховного процесу
· Принцип врахування багатогранності й цілісності людини, її вікових та індивідуальних особливостей. · Ставлення до особистості, її внутрішньої свободи, виховання та розвитку, як до головної цінності освітнього процесу. · Врахування фізичних, гендерних, психологічних, національних, духовних, інтелектуальних і релігійних особливостей. · Поєднання традицій зі створенням механізму безперервного оновлення всіх компонентів системи. · Принцип цілеспрямованої орієнтованості на ціннісні відносини. · Принципи гуманізації, природної відповідності, розвивального навчання, диференціації. · Принцип зв'язку виховання з життям, органічного зв'язку з історією рідного народу, його мовою, культурними та родинно-побутовими та релігійними традиціями, з мистецтвом, традиціями і культурами всіх народів світу. · Принцип єдності, цілісності і наступності у вихованні. · Принцип виховання в колективі. |
Гімназійні новини
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||