Меню сайту
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
         
Концепція виховної системи 2011-2016
«Гімназія є першоосновою для всіх вільних мистецтв і наук. З неї, слід очікувати, вийде освічене юнацтво: молоді люди повинні привчитися там до правильного способу мислення і добрих звичаїв ... »     М. В. Ломоносов
 
Виховна система
 

Виховна система (за визначенням Л.І. Новікової) – це цілісний організм, що виникає у процесі взаємодії основних компонентів виховання, який характеризується такими інтегративними характеристиками як образ життя колективу, його психологічний клімат.

—Під поняттям  «система» ми розуміємо всі взаємодіючі компоненти, що доповнюють один одного, підпорядковані загальним цілям і завданням, орієнтовані на єдині принципи, побудовані на системоутворюючій діяльності.
Формування ключових компетенцій

Радою Європи  визначені  компетенції:

 

-політична;
—-компетенція життя в полікультурному суспільстві;
—-компетенція усного і письмового спілкування  і володіння мовами;
—-ІКТ – компетенції та компетенція самоосвіти.
Виходячи із цих вимог, педагогічний колектив гімназії спрямував свою роботу на реалізацію компетентнісного підходу до виховання гімназиста. Вона  дозволить сформувати ініціативну, мобільну особистість, здатну застосовувати свої знання в реальному житті, діяти у відповідних практичних ситуаціях, і, навіть, за необхідності, в умовах невизначеності та стресу.
Діяльнісний підхід у вихованні гімназистів
—Розвиток інтересів, свобода вибору здійснюються переважно в діяльності. В основі діяльнісного підходу лежить відомий постулат: людина розвивається і формується в процесі власної діяльності. Особистість може проявляти активність, тільки взаємодіючи з навколишнім світом. В ході діяльності формуються нові мотиви і потреби. Таким чином, наповнивши певним змістом педагогічну взаємодію, можна цілеспрямовано впливати на формування потреб і мотивів особистості.
   
Сфери розвитку гімназиста
Гімназія покликана допомогти дитині реалізуватись у п'яти основних сферах життєдіяльності:
—в пізнанні (навчання, інформація, знання);
—- в практичній діяльності (ділова активність, трудова діяльність, вміння, навички);
—в творчості  (реалізація творчих та природних можливостей, здібностей);
—у фізичному розвитку (реалізація фізичних можливостей, формування здорового способу життя);
—у сфері стосунків (пізнання себе, людей, спілкування і взаємодія з ними).
Основні концептуальні ідеї виховної системи
—Розвиток демократичного стилю керівництва і відносин;
—Створення оптимального освітнього середовища для розвитку гармонійної особистості;
—Єдність процесів розвитку, навчання і виховання учнів;
—Створення механізму безперервного оновлення змісту, технологій освітнього процесу, спрямованого на впровадження моделі особистісно-орієнтованої освіти;
—Психолого-педагогічний супровід учнів з моменту знайомства з гімназією до виходу з неї;
—Формування уявлень про особистість як єдність фізичного, духовного і морального начала в людині;
—Ідея абсолютної неповторності та цінності людської індивідуальності.
Принципи виховного процесу

·        Принцип врахування багатогранності й цілісності людини, її вікових та індивідуальних особливостей.

·  Ставлення до особистості, її внутрішньої свободи, виховання та розвитку,  як до головної цінності освітнього процесу.

·      Врахування фізичних, гендерних, психологічних, національних, духовних, інтелектуальних і релігійних особливостей.

·        Поєднання традицій зі створенням механізму безперервного оновлення всіх компонентів системи.

·        Принцип цілеспрямованої орієнтованості на ціннісні відносини.

·        Принципи гуманізації, природної відповідності, розвивального навчання,  диференціації.

· Принцип зв'язку виховання з життям, органічного зв'язку з історією рідного народу, його мовою, культурними та родинно-побутовими та релігійними традиціями, з мистецтвом, традиціями і культурами всіх народів світу.

·        Принцип єдності, цілісності і наступності у вихованні.

·        Принцип виховання в колективі.

Гімназійні новини

Гімназистки взяли участь у кубку Хмельницької області з чирлідингу. Дівчата-учасниці вибороли почесне 3 місце.

... Читати далі »

Переглядів: 6 | Дата: 16.11.2019

Вітаємо учасників брейн-рингу:

Журавель Дарину

Гринякову Дарину

... Читати далі »

Переглядів: 8 | Дата: 16.11.2019

 

15 листопада у гімназії відбувся круглий стіл у форматі «Світового кафе» до Всесвітнього дня толерантності.

На чотирьох локаціях обговорили питання рівності прав людини, застарілих гендерних стереотипів, дізналися про можливості самореалізації молоді, дискутували про реалії дотримання прав людини та шляхи вирішення даних проблем.

... Читати далі »

Переглядів: 5 | Дата: 16.11.2019

Працівники роти поліції особливого призначення ГУНП в Хмельницькій області провели незвичайний інтерактивний урок із Захисту Вітчизни для гімназистів.

Старшокласників поліцейські познайомили з роботою поліцейських, показали технічне оснащення та озброєння, яке використовують у роботі. Правоохоронці, розповіли про навчальні заклади системи МВС та умови вступу до них.

... Читати далі »

Переглядів: 5 | Дата: 15.11.2019

Гімназіна команда «Еврика» розпочала підготовку до участі у історико-правовому брейн-ринзі  сезону 2019 року між учнями 9-11 класів шкіл міста.

 

... Читати далі »

Переглядів: 25 | Дата: 27.10.2019

Гімназисти-дев’ятикласники мали нагоду поспілкуватись із міським головою Олександром Симчишиним у рамках проекту "Вивчай Україну", реалізованого нашим міським архівним відділом. Діалог був цікавим та змістовним. Почали з проблем шкільних, а завершили загальноміськими. Молодь дізналась про цікаві плани міської влади щодо реалізації молодіжної політики у місті, адже розвитку лідерських якостей молоді у нашому місті приділяється велика увага та сприяння. 

... Читати далі »

Переглядів: 14 | Дата: 27.10.2019

Годину тривала екскурсія міською радою, на яку завітали учні п’ятих класів гімназії №1. Керуюча справами Юлія Сабій показала малечі сесійну залу та розповіла про роботу міської ради.Також ознайомила гімназистів із роботою електронної системи для голосування та офіційною символікою міської ради.

Із великим захопленням гімназисти обирали серед однокласників міського голову, а також його заступників та секретаря місько ... Читати далі »

Переглядів: 15 | Дата: 27.10.2019

Збірна команда 1(5)-2(6) класів у футбольних змаганнях перемогла команду НВК N7 з рахунком 5:4. Гра була дуже напружена, вирішальний гол на останній хвилині забив Сич Ростислав. Вітаємо!

Переглядів: 14 | Дата: 24.10.2019

Хто такі судді – дізнавалися учні 2(6)-Б класу.
Чим займаються судді і чому суд апеляційний – на ці питання під час екскурсії отримали відповідь гімназисти. Традиційно, найбільше дітям хотілося приміряти мантію і побувати у ролі судді. 
Зацікавлено і  серйозно слухали про те, які справи розглядає суд, хто окрім судді бере участь у процесі, за якими принципами він відбувається і які вимоги до суддівської професії.
Зустріч проходила у рамках просвітницького проекту Хмельницького апеляційного суду  «Зрозуміле парвосуддя».
... Читати далі »

Переглядів: 19 | Дата: 19.10.2019

У гімназії закінчилась чергова благодійна акція «Гостинець воїну». Гімназисти, їх батьки та педагоги активно долучились до збору провіанту для захисників миру на Сході. Найменші гімназисти виготовили власноруч янголи-обереги та підготували малюнки для військових. Усе зібране представники волонтерської групи гімназії передали групі волонтерів благодійного фонду «Подих надії нації» та Армія SOS Хмельницький Обласного благодійного фонду «Центр добриня», які незабаром вирушають із волонтерською місією у зону ООС. ... Читати далі »

Переглядів: 14 | Дата: 19.10.2019

1 2 3 ... 57 58 »
© 2019 Хмельницька гімназія №1