Меню сайту
Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
         
Концепція виховної системи 2011-2016
«Гімназія є першоосновою для всіх вільних мистецтв і наук. З неї, слід очікувати, вийде освічене юнацтво: молоді люди повинні привчитися там до правильного способу мислення і добрих звичаїв ... »     М. В. Ломоносов
 
Виховна система
 

Виховна система (за визначенням Л.І. Новікової) – це цілісний організм, що виникає у процесі взаємодії основних компонентів виховання, який характеризується такими інтегративними характеристиками як образ життя колективу, його психологічний клімат.

—Під поняттям  «система» ми розуміємо всі взаємодіючі компоненти, що доповнюють один одного, підпорядковані загальним цілям і завданням, орієнтовані на єдині принципи, побудовані на системоутворюючій діяльності.
Формування ключових компетенцій

Радою Європи  визначені  компетенції:

 

-політична;
—-компетенція життя в полікультурному суспільстві;
—-компетенція усного і письмового спілкування  і володіння мовами;
—-ІКТ – компетенції та компетенція самоосвіти.
Виходячи із цих вимог, педагогічний колектив гімназії спрямував свою роботу на реалізацію компетентнісного підходу до виховання гімназиста. Вона  дозволить сформувати ініціативну, мобільну особистість, здатну застосовувати свої знання в реальному житті, діяти у відповідних практичних ситуаціях, і, навіть, за необхідності, в умовах невизначеності та стресу.
Діяльнісний підхід у вихованні гімназистів
—Розвиток інтересів, свобода вибору здійснюються переважно в діяльності. В основі діяльнісного підходу лежить відомий постулат: людина розвивається і формується в процесі власної діяльності. Особистість може проявляти активність, тільки взаємодіючи з навколишнім світом. В ході діяльності формуються нові мотиви і потреби. Таким чином, наповнивши певним змістом педагогічну взаємодію, можна цілеспрямовано впливати на формування потреб і мотивів особистості.
   
Сфери розвитку гімназиста
Гімназія покликана допомогти дитині реалізуватись у п'яти основних сферах життєдіяльності:
—в пізнанні (навчання, інформація, знання);
—- в практичній діяльності (ділова активність, трудова діяльність, вміння, навички);
—в творчості  (реалізація творчих та природних можливостей, здібностей);
—у фізичному розвитку (реалізація фізичних можливостей, формування здорового способу життя);
—у сфері стосунків (пізнання себе, людей, спілкування і взаємодія з ними).
Основні концептуальні ідеї виховної системи
—Розвиток демократичного стилю керівництва і відносин;
—Створення оптимального освітнього середовища для розвитку гармонійної особистості;
—Єдність процесів розвитку, навчання і виховання учнів;
—Створення механізму безперервного оновлення змісту, технологій освітнього процесу, спрямованого на впровадження моделі особистісно-орієнтованої освіти;
—Психолого-педагогічний супровід учнів з моменту знайомства з гімназією до виходу з неї;
—Формування уявлень про особистість як єдність фізичного, духовного і морального начала в людині;
—Ідея абсолютної неповторності та цінності людської індивідуальності.
Принципи виховного процесу

·        Принцип врахування багатогранності й цілісності людини, її вікових та індивідуальних особливостей.

·  Ставлення до особистості, її внутрішньої свободи, виховання та розвитку,  як до головної цінності освітнього процесу.

·      Врахування фізичних, гендерних, психологічних, національних, духовних, інтелектуальних і релігійних особливостей.

·        Поєднання традицій зі створенням механізму безперервного оновлення всіх компонентів системи.

·        Принцип цілеспрямованої орієнтованості на ціннісні відносини.

·        Принципи гуманізації, природної відповідності, розвивального навчання,  диференціації.

· Принцип зв'язку виховання з життям, органічного зв'язку з історією рідного народу, його мовою, культурними та родинно-побутовими та релігійними традиціями, з мистецтвом, традиціями і культурами всіх народів світу.

·        Принцип єдності, цілісності і наступності у вихованні.

·        Принцип виховання в колективі.

Гімназійні новини

Учень 4(8)-А класу Шостацький Богдан - переможець
міського конкурсу «Книгоманія -2020»!

https://www.youtube.com/watch?v=TeaRVlRWYFM&feature=youtu.be

 

 

 

Переглядів: 13 | Дата: 24.06.2020


30 червня 2020 року о 18.00 годині

відбудеться онлайн-звіт директора про роботу закладу

за 2019-2020 навчальний рік

та перспективи  ... Читати далі »

Переглядів: 146 | Дата: 01.06.2020

Вітаємо Кваченко Злату,

ученицю 1(5)-А класу,

яка посіла І місце

у номінації "Читці" (І вікова категорія)

... Читати далі »

Переглядів: 53 | Дата: 04.05.2020

Учениця 1-А класу Кваченко Злата -

учасниця Міського конкурсу читців

«Слова Нації» ... Читати далі »

Переглядів: 60 | Дата: 29.04.2020

English speaking club із вчителем з США  Melton Russel Scott мали гімназисти у рідних стінах!

  ... Читати далі »

Переглядів: 46 | Дата: 29.04.2020

У березні учні 6(10)-Б та 6(10)-В отримали можливість зустрітися із талановитою українською письменницею Катериною Кулик, авторкою книг «Лаовай» та «Пригоди француза в Україні». 

... Читати далі »

Переглядів: 34 | Дата: 29.04.2020

Гімназисти долучились до перегляду  фільму «Соловей співає».

Вкотре у гімназію завітали гості - волонтери, учасник війни на

Сході та друзі усіх гімназистів Віктор Данилевський та ... Читати далі »

Переглядів: 39 | Дата: 29.04.2020

У Хмельницькому торгово-економічному коледжі КНТЕУ відбулася IV регіональна науково-практична конференція «Філологічний дискурс: лінгвокраїнознавчий та професійний аспект».

Вітаємо ученицю 5(9)-А класу Завальнюк Олександру, яка у секції «Іноземна філологія та лінгвокраєзнавство» здобула ІІ місце.  ... Читати далі »

Переглядів: 82 | Дата: 29.04.2020

1 2 3 ... 61 62 »
© 2020 Хмельницька гімназія №1