Меню сайту
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
         
Концепція виховної системи 2011-2016
«Гімназія є першоосновою для всіх вільних мистецтв і наук. З неї, слід очікувати, вийде освічене юнацтво: молоді люди повинні привчитися там до правильного способу мислення і добрих звичаїв ... »     М. В. Ломоносов
 
Виховна система
 

Виховна система (за визначенням Л.І. Новікової) – це цілісний організм, що виникає у процесі взаємодії основних компонентів виховання, який характеризується такими інтегративними характеристиками як образ життя колективу, його психологічний клімат.

—Під поняттям  «система» ми розуміємо всі взаємодіючі компоненти, що доповнюють один одного, підпорядковані загальним цілям і завданням, орієнтовані на єдині принципи, побудовані на системоутворюючій діяльності.
Формування ключових компетенцій

Радою Європи  визначені  компетенції:

 

-політична;
—-компетенція життя в полікультурному суспільстві;
—-компетенція усного і письмового спілкування  і володіння мовами;
—-ІКТ – компетенції та компетенція самоосвіти.
Виходячи із цих вимог, педагогічний колектив гімназії спрямував свою роботу на реалізацію компетентнісного підходу до виховання гімназиста. Вона  дозволить сформувати ініціативну, мобільну особистість, здатну застосовувати свої знання в реальному житті, діяти у відповідних практичних ситуаціях, і, навіть, за необхідності, в умовах невизначеності та стресу.
Діяльнісний підхід у вихованні гімназистів
—Розвиток інтересів, свобода вибору здійснюються переважно в діяльності. В основі діяльнісного підходу лежить відомий постулат: людина розвивається і формується в процесі власної діяльності. Особистість може проявляти активність, тільки взаємодіючи з навколишнім світом. В ході діяльності формуються нові мотиви і потреби. Таким чином, наповнивши певним змістом педагогічну взаємодію, можна цілеспрямовано впливати на формування потреб і мотивів особистості.
   
Сфери розвитку гімназиста
Гімназія покликана допомогти дитині реалізуватись у п'яти основних сферах життєдіяльності:
—в пізнанні (навчання, інформація, знання);
—- в практичній діяльності (ділова активність, трудова діяльність, вміння, навички);
—в творчості  (реалізація творчих та природних можливостей, здібностей);
—у фізичному розвитку (реалізація фізичних можливостей, формування здорового способу життя);
—у сфері стосунків (пізнання себе, людей, спілкування і взаємодія з ними).
Основні концептуальні ідеї виховної системи
—Розвиток демократичного стилю керівництва і відносин;
—Створення оптимального освітнього середовища для розвитку гармонійної особистості;
—Єдність процесів розвитку, навчання і виховання учнів;
—Створення механізму безперервного оновлення змісту, технологій освітнього процесу, спрямованого на впровадження моделі особистісно-орієнтованої освіти;
—Психолого-педагогічний супровід учнів з моменту знайомства з гімназією до виходу з неї;
—Формування уявлень про особистість як єдність фізичного, духовного і морального начала в людині;
—Ідея абсолютної неповторності та цінності людської індивідуальності.
Принципи виховного процесу

·        Принцип врахування багатогранності й цілісності людини, її вікових та індивідуальних особливостей.

·  Ставлення до особистості, її внутрішньої свободи, виховання та розвитку,  як до головної цінності освітнього процесу.

·      Врахування фізичних, гендерних, психологічних, національних, духовних, інтелектуальних і релігійних особливостей.

·        Поєднання традицій зі створенням механізму безперервного оновлення всіх компонентів системи.

·        Принцип цілеспрямованої орієнтованості на ціннісні відносини.

·        Принципи гуманізації, природної відповідності, розвивального навчання,  диференціації.

· Принцип зв'язку виховання з життям, органічного зв'язку з історією рідного народу, його мовою, культурними та родинно-побутовими та релігійними традиціями, з мистецтвом, традиціями і культурами всіх народів світу.

·        Принцип єдності, цілісності і наступності у вихованні.

·        Принцип виховання в колективі.

Гімназійні новини

17 січня до гімназії завітав наш випускник, відомий письменник, краєзнавець, мандрівник Юрій Даценко. Під час зустрічі з учнями 6(10)-Б та 6(10)-В класів він розповів свою історію успіху.

Юрій понад 20 років захоплений реконструкцією Середньовіччя, також він досвідчений байкер, заробляє на життя тим, що професійно виготовляє лицарські шатра.

... Читати далі »

Переглядів: 23 | Дата: 18.01.2020

 

14 січня в гімназії відбувся профорієнтаційний захід для старшокласників. До гімназистів завітали керівник сектору відбору ГУНП в Хмельницькій області Валентина Грошко та старший науковий співробітник науково-дослідницької лабораторії з проблеми криміналістичного забезпечення та судової експертології, кандидат юридичних наук, підполковник Національної академії внутрішніх справ (м. Київ)  Михайло Климчук. Відбувся цікавий діалог про роботу поліцейських, а також  умови вступу та навчання у відомчих навчальних закладах системи МВС.

... Читати далі »

Переглядів: 20 | Дата: 16.01.2020

 До уваги гімназистів та їх батьків свіженький номер гімназійної газети «Gymnasium time”

Над номером працювали:

Козолуп Соломія, Поліщук Ольга та Пасічник Ярослав.

Переглядів: 39 | Дата: 27.12.2019

https://youtu.be/MfyWyCwRibo

20 грудня в центральній міській бібліотеці відбувся майстер-клас із виготовлення новорічної іграшки «Свято починається - мрії здійснюються!». На заході побували учні 2(6)-В класу. Діти виготовляли новорічні кульки з клаптиків тканини, атласних стрічок, мережива, оздоблюючи їх блискітками. Ці чудові іграшки, створені власноруч, прикрасять новорічні ялинки учасників майстер-класу. Гім ... Читати далі »

Переглядів: 39 | Дата: 22.12.2019

19 грудня у День святого Миколая 2(6)-Б клас розпочав у гімназії святкування новорічних свят феєричною виставою "Новорічна подорож у стародавні часи". У виставі були використані уривки шумерського епосу "Сказання про Гільгамеша", міфи: "Дві богині" (Давній Єгипет), "Астарта і Адоніс" (Фінікія); китайська та індійські притчі: "Будда", "Учень та дзвони"; уривки із грецьких міфів "Яблуко розбрату", "Наркіс" та "Орфей і Евридика". А канвою, що об'єднувала усі уривки стала безсмертна "Енеїда"  Котляре ... Читати далі »

Переглядів: 39 | Дата: 22.12.2019

На світлині учні 5(9)-В класу.

Переглядів: 29 | Дата: 22.12.2019

У гімназії з`явилась святкова фотозона

  

Створювали святковий настрій учениці 5(9)-В та 1(5)-А класів.

... Читати далі »

Переглядів: 49 | Дата: 16.12.2019

Традиційно грудень у гімназії - час благодійності та добрих справ. 13 грудня відбувся благодійний ярмарок "На Андрія". Зранку діти та їх батьки  несли у школу різноманітні смаколики, виготовлені власноруч: торти та тістечка, пироги та піци, а також екзотичні солодощі. Зібрані кошти, а це  48551 гривня 75 копійок, передані на реабілітацію після ДТП гімназисту Владу Сабірову, а також маленьким хмельничанам Сашкові Ємцю та Шелудько Дмитрику, яким наразі дуже необхідна допомога.

... Читати далі »

Переглядів: 124 | Дата: 16.12.2019

У 3(7)-В класі в рамках Тижня прав проведено виховну годину з елементами тренінгу "Я маю право", метою якої було навчити гімназистів визначати у повсякденному житті правові ситуації та встановлювати шляхи їх розв`язання.

Виховні години в 3(7)-В, 3(7)-А та 7(11)-А класах (фотозвіт)

   ... Читати далі »

Переглядів: 35 | Дата: 16.12.2019

13.12.2019  учні 2(6)- б класу ( класний керівник Антонова О.Г.) в рамках реалізації освітнього проєкту «Формування і оцінювання громадянських компетентностей» провели виховну годину-тренінг.  Використано модифіковані вправи з посібника "Компас',  "Громадянська відповідальність. 80 вправ".

... Читати далі »

Переглядів: 40 | Дата: 16.12.2019

1 2 3 ... 59 60 »
© 2020 Хмельницька гімназія №1