Меню сайту
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
 
РОЗКЛАД РОБОТИ ГУРТКІВ
2017 - 2018 н.р.
 

Затверджено

Наказ від 27.09.2017

 

Директор гімназії № 1

Ратушняк С.П.

Розклад роботи гуртків

Хмельницької гімназії №1 імені Володимира Красицького

на 2017-2018 навчальний рік

 

 

Назва гуртка

К-ть

годин

К-ть

гурт-ців

Режим роботи

Місце занять

Керівник

Художньо–естетичний напрям

Вокальна група

«Гармонія»

4

15

Понеділок

15.00-17.00

П’ятниця

15.00-17.00

 

Ауд 106. Лекційний зал

Тукало І.О.,

вчитель музичного мистецтва

 

Соціально–гуманітарний напрям

Гурток Евроклуб

2

15

Середа

15.00 -17.00

 

Аудиторія 112

Рудніченко І.А., вчитель англійської мови

Історико-краєзнавчий гурток «Світовид»

2

15

Четвер

07.50 - 08.50

П’ятниця

07.50 -08.50

Аудиторія 112

Антонова О.Г., вчитель історії

Клуб «Права людини»

2

15

П’ятниця

14.00 -16.00

Ауд. 408

Ратушняк С.П., вчитель історії та правознавства

Гурток практичної психології

2

15

Вівторок

15.00 -16.00

П’ятниця

15.00 - 16.00

Аудиторія 313

Підопригора Ю.А., практичний психолог

Гурток «Основи журналістики»

2

15

Вівторок

15.00-17.00

Шкільна бібліотека

Бобровніков Олександр Володимирович

 

Військово-патріотичний напрям

Військово -патріотичний клуб

2

15

Середа –

14.50-15.50

П’ятниця –

14.50-15.50

Аудиторія 401

Карнатовський А.Л.,

вчитель ОЗВ

 

Фізкультурно–спортивний напрям

Баскетбол

 

2

16

Субота

13.40-15.40

 

Спортив

ний зал

Змитрович С.О., вчитель фізичного виховання

 

 

Щовівторка о 14.45 у бібліотеці гімназії працює Школа лідерства.

(за детальною інформацією звертатись до педагога-організатора Блінової Оксани Володимирівни)
 

 
 
 
 
 
Напрями виховної роботи
 

Мета та завдання виховної системи гімназії  реалізуються за  напрямами, які відповідають «Основним орієнтирам виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» та адаптовані до особливостей нашого навчального закладу: «Гімназист – патріот і громадянин», «Гімназист і моральність», «Гімназист та інтелектуальні можливості», «Гімназист і здоров'я», «Спілкування та дозвілля гімназиста», «Гімназист і родина», «Гімназист і самоврядування». Очікуваний результат кожного напряму визначає Модель випускника гімназії.

Концепція передбачає залучення гімназистів до різних форм творчості та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної, екологічної, яка проводиться у позаурочний час.

Уся виховна робота педагогічного колективу гімназії була підпорядкована проблемній темі: «Формування життєвих компетенцій гімназиста шляхом впровадження особистісно-орієнтованих інноваційних технологій з метою підвищення якості освіти».

Тому важливими завданнями у виховній роботі гімназії  на сучасному етапі є:

·     створення в гімназії сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально та творчо обдарованих дітей.

·     створення умов для розвитку інноваційної особистості та творчої самореалізації кожного учня;

·      формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина;

·     формування позитивних загальнолюдських цінностей;

·     організація особистісно-конструктивного спілкування гімназистів;

·     формування у гімназистів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, моральності, художньо-естетичної та екологічної культури.       

Зазначені завдання були спрямовані на виконання основної мети виховної роботи у школі, а саме – розвитку інтелектуальних і творчих здібностей гімназиста, формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Виконанню поставлених завдань сприяє сформована структура виховної роботи та структура методичної роботи кафедри класних керівників. 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави  формується за рахунок організованої роботи з патріотичного, громадянського, правового, фізичного, сімейного виховання. До організації виховного процесу залучаються учнівський колектив, органи самоврядування, громадськість. Формування громадянськості здійснюється на психолого-педагогічних основах,  у народознавчому, правовому аспектах, з використанням конституційних засад, громадянської спрямованості уроків. Громадянську спрямованість виховному процесові надає громадянсько-орієнтована комунікативна взаємодія педагога-організатора(класного керівника) з учнем. Комунікативний вплив класного керівника на громадянську сферу учнів цілеспрямовано та регульовано здійснюється соціально-психологічними методами. Виховні заходи громадянської наповненості, що здійснюються у гімназії, можна класифікувати за метою, формами, методами, місцем проведення. Їх можна поділити на суспільно корисні,трудові,пізнавально-розвивальні, художньо-естетичні, військово-спортивні.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

Гімназія і батьківська громадськість

Організація родинно-сімейного виховання є пріоритетною і в системі виховання гімназії.  Педагогами – організаторами зібраний та узагальнений методичний матеріал щодо роботи з батьками, була розроблена  тематика батьківського всеобучу.

Зміст і пропоновані форми роботи сприяють  виробленню критичного ставлення батьків до особистої педагогічної діяльності і сім ї, вдосконаленню вміння аналізувати конкретні педагогічні ситуації і знаходити правильні рішення, а також дає змогу батькам сформулювати свою позицію як вихователів і накреслити стратегію виховання дитини.

Батьки гімназистів приймають активну участь у роботі батьківських конференцій, гімназійного та класних батьківських комітетів, ради гімназії,  ради з профілактики правопорушень, є слухачами «Школи батьківства».

Представники батьківської громадськості є учасниками ради гімназії, де розглядаються та вирішуються питання щодо забезпечення режиму роботи гімназії, дотримання учасниками навчально-виховного процесу Статуту гімназії, узгодження мережі класів, забезпечення учнів підручниками, реалізації гімназійної програми «Обдаровані діти», психолого-педагогічного аналізу контингенту учнів, тісної співпраці батьківської громадськості, педагогічного та учнівського колективів, організації позакласної роботи гімназії, напрацювання та погодження річного плану роботи гімназії.

Батьки учнів допомагають педагогам-організаторам  в організації та проведенні виховних заходів. Гімназисти та їх батьки щорічно активно співпрацюють у проведенні гімназійної  акції «Милосердя».  Батьки сприяють проведенню  різноманітних гімназійних проектів.  В нашому навчальному закладі успішно запроваджується  виховна проектна система «Дитина – родина - гімназія», в рамках якої послідовно реалізуються нові та традиційні проекти:

Ø   «Я та моя родина»;

Ø   «Герб моєї родини»;

Ø   «Слово про маму» та «Слово про тата»;

Ø   «Вічні цінності моєї родини»;

Ø   «Історія моєї родини в історії моєї Батьківщини»;

Ø   «Війна очима моїх рідних»;

Ø   «Голодомор  у моїй родині»;

Ø   «Репресовані та реабілітовані історією»;

Ø   «Духовна скарбниця мого роду».

В рамках проектів гімназисти проводять родинні дослідження. Наступний етап – оформлення матеріалів про свою родину. Наприкінці проекту -  презентації,  фотовернісажі родини, написання творів, виставки «Світ захоплень сім’ї», «Сімейні колекції», фестивалі родинних свят,    сімейні вечори, конкурсно – розважальні  заходи, тренінги. Невід’ємною частиною гімназійного життя є спільні з батьками туристсько-краєзнавчі подорожі та походи вихідного дня.

Ціннісне ставлення до людей

Ціннісне ставлення до людей виявляється у моральній активності особистості, проявів відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості.

 Показник моральної вихованості особистості—це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.

У підлітковому віці зростає цінність дружби з однолітками, відбувається емансипація від безпосереднього впливу дорослих, розширюється сфера соціального спілкування, засвоюються суспільні цінності, формуються соціальні мотиви поведінки, виникає критичне ставлення до людей як регулятор поведінки.

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання і виявляється  у таких ознаках: усвідомленні функцій природи вжитті людини та її самоцінності; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечно; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до природи, яке призводить до порушення природної рівноваги, появи екологічної кризи; вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами; активній участі у практичних природоохоронних заходах: здійсненні природоохоронної діяльності з власної ініціативи; посильному екологічному просвітництві.

У 1-3 класах проводяться вікторини «Чи знаєш ти рідний край?», виховні години у 4-6 класах: «Кожна людина – природи краплина»,  «Знай, люби, бережи», «Віч–на–віч  з природою».   

Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання.

«Мальовнича Україна» - це загальна назва циклу екскурсій, в яких регулярно беруть участь гімназисти: Карпати, замки Львівщини, Остріг, Язлівець,  музей під відкритим небом Пирогово, Київський ботанічний сад, Чернівці, Житомир, Вінниця, фабрика ялинкових прикрас( Київська область) - всі ці змістовні екскурсії сприяли правильному екологічному вихованню гімназистів.

Активну життєву позицію займають учасники краєзнавчого об’єднання «Світовид», які під час краєзнавчих експедицій прибирають окремі території, забруднені   місцевими жителями, відмічають місця стихійних сміттєзвалищ, фотографують ендемічні та реліктові рослини. По закінченні походу завжди проводять просвітницьку роботу серед гімназистів (конференції, круглі столи) за матеріалами експедицій. Експедиційні нотатки передаються у краєзнавчий відділ юнацької бібліотеки, тісна співпраця з якою дає плідні результати в ціннісному ставленні до природи 

Ціннісне ставлення до праці

          Ціннісне ставлення до праці є визначальною складовою змісту виховання особистості, що спрямована на формування у неї розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення. Були проведені бесіди  «Не соромно не знати, а соромно не вчитися».

В багатьох класах організовано роботу  Бюро творчих послуг, проведенні виставки виробів юних майстрів. Зустрічі у «Мистецькій вітальні» з народними умільцями завжди спонукають гімназистів спробувати свої сили у творчій праці. Традиційними стали зустрічі з батьками – представниками різних професій (юристи, лікарі, військові, дизайнери, ІТ-інженери). Завжди цікавими є для вихованців екскурсії на державні та приватні підприємства міста, області та України (кондитерська фабрика «Рошен», «Хмельницький хлібокомбінат», фабрика ялинкових прикрас у Житомирській області, Нетішинська АЕС, завод «Оболонь» у м.Красилові, підприємство «Едельвейс»).

У середніх класах стали традиційними проекти «Професії моїх батьків», захист яких перетворюється не тільки у пропаганду різних професій, але й  у справжні  родинні свята

Проведенні профорієнтаційні заходи з ініціатива та за активної участі  гуртківців «Основи вибору професії» (керівник Вусатюк О.М.).

 

Ціннісне ставлення до себе

Ціннісне ставлення до себе передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції. Індивідуальна робота з учнями у класі допомагає сформувати у дітей ціннісне ставлення до себе.

Педагоги гімназії проводять активну роботу із вихованцями щодо формування «я-концепції» у підлітків. Свої зусилля колектив спрямовує  на формування навичок міжособистісної взаємодії та соціальної моделі поведінки, на розвиток прагнення до самостійності та самореалізації, визнання, бажання та уміння спілкування.

Усвідомлення   основних   засад   "Я-концепції" особистості є пріоритетним у класах:

- усвідомлення основних засад Я-образу, Я-концепції особистості;

- формування основ самопізнання, самооцінки;

- формування позитивного само ставлення до дотримання норм етикету;

- конструктивний підхід до вирішення різних життєвих ситуацій;

- конструктивне вирішення життєвих проблем;

- готовність працювати над собою і своїми моральними якостями. 

З  метою виявлення чинників, які формують позитивне ставлення старших підлітків до групової соціально - ціннісної діяльності, у гімназії проведено комплексне експериментальне дослідження. Ця  робота включала спостереження, анкетування, бесіди з учнями усіх вікових категорій – від 1 до 7 класу; аналіз розуміння ними змісту соціально ціннісної діяльності та основних понять, які її характеризують; аналіз участі старших підлітків у груповій діяльності взагалі та соціально ціннісній зокрема, аналіз стану виховної роботи та її спрямованість на задоволення потреб учнів підліткового віку.

 

Ціннісне ставлення до мистецтва

Ціннісне ставлення до мистецтва формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних  почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом.

Художньо-естетичний аспект виховної роботи знайшов свою реалізацію в проведенні різноманітних виховних заходів, а також участі гімназії в міських конкурсах та творчих проектах.

Щорічно у гімназії  проводяться  традиційні загальногімназійні виховні заходи: свято «Першого дзвоника» (вересень), «Посвята у гімн

Гімназійні новини

        

... Читати далі »

Переглядів: 202 | Дата: 06.06.2018

Гімназисти - переможці регіонального етапу

Всеукраїнського творчого  ... Читати далі »

Переглядів: 86 | Дата: 29.05.2018

Переглядів: 33 | Дата: 27.05.2018

Ось і добіг кінця навчальний рік. Віддзвенів останній шкільний дзвінок  2017-2018 навчального року.Рік був активним, насиченим, сповненим цікавих проектів, яскравих подій, незабутніх емоцій. Попереду літо, час відпочинку і відновлення сил.

... Читати далі »

Переглядів: 148 | Дата: 27.05.2018

23 травня  вся Україна згадує Героїв, які у різні часи присвятили себе боротьбі за свободу та незалежність. 
Гімназисти-десятикласники згадали кращих синів України: Євгена Коновальця, Миколу Міхновського,Симона Петлюру, Романа Шухевича...


... Читати далі »

Переглядів: 49 | Дата: 27.05.2018

ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ,

БАТЬКИ ТА УЧНІ!!!

... Читати далі »

Переглядів: 94 | Дата: 22.05.2018

Переглядів: 31 | Дата: 18.05.2018

        

< ... Читати далі »

Переглядів: 65 | Дата: 18.05.2018


У рамках міжнародної ініціативи «Партнерство. Відкритий уряд», Головним територіальним управлінням юстиції спільно із ГО «Подільська правова ліга»  відбувся правоосвітній захід для гімназистів-десятикласників.
Учні мали змогу поспілкуватися із начальником  юстиції Хмельниччини Віктором Худняком, начальником управління державної реєстрації НПА, правової роботи та правової освіти Людмилою Джубабою,  начальником відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Валентиною Кусмінською та представницею ГО «Подільська Правова Лі ... Читати далі »

Переглядів: 30 | Дата: 17.05.2018

"Моя матуся найкраща !"

Саме під таким гаслом відбулись святкові заходи, які підготували учні 1-3 класів дл ... Читати далі »

Переглядів: 68 | Дата: 17.05.2018

1 2 3 ... 46 47 »
© 2018 Хмельницька гімназія №1