Меню сайту
Календар
Архів записів
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 1 ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА КРАСИЦЬКОГО
FREIZEIT UND ERHOLUNG Методичні розробки уроків 8-ий клас (друга іноземна мова)
Ірина Дмирівна ПАЛАГНЮК, учитель німецької мови першої категорії Хмельницької гімназії № 1 імені Володимира Красицького
Автор – Ірина Дмитрівна ПАЛАГНЮК, учитель першої категорії Хмельницької гімназії № 1 імені Володимира Красицького
Рецензенти: Кулакова Л.О., методист управління освіти Хмельницької міської ради; Байдусь С.А., заступник директора з методичної роботи, канд. філол. наук, учитель- методист Хмельницької гімназії № 1 імені Володимира Красицького.
Палагнюк І.Д. FREIZEIT UND ERHOLUNG: методичні розробки уроків /І.Д.Палагнюк. – Хмельницький: Хмельницька гімназія № 1 імені Володимира Красицького, 2015. - 40с.
У посібнику представлені авторські методичні розробки уроків із теми «FREIZEIT UND ERHOLUNG». Посібник рекомендовано вчителям німецької мови.
ЗМІСТ Stunde 1…………………………………………………………………………..3 Stunde 2…………………………………………………………………………..10 Stunde 3…………………………………………………………………………..15 Stunde 4…………………………………………………………………………..21 Stunde 5…………………………………………………………………………..25 Stunde 6…………………………………………………………………………..30 Stunde 7…………………………………………………………………………..37 Література ……………………………………………………………………… 41
Тема « Freizeit und Erholung». In der Freizeit М е т а: • практична: ознайомити учнів з новою лексикою до теми та активізувати її; • освітня: поглибити інтелектуальні, пізнавальні та мовленнєві здібності учнів; • розвивальна: розвивати навички читання, усного мовлення, тренувати пам'ять, мислення, увагу учнів; • виховна: виховувати інтерес до різних видів дозвілля, вміння правильно і раціонально використовувати вільний час. Обладнання: роздавальний матеріал, таблиці з малюнками для виконання вправ, слайди, магнітофон.
Перебіг уроку І. Оголошення теми, мети уроку. Das Thema unserer Stunde lautet „In der Freizeit“. Wir sprechen darüber, was wir in der Freizeit machen können. ІІ. Актуалізація опорних знань. Da werden wir Lexik lernen, Übungen machen, Texte lesen, Dialoge bilden. Фонетична зарядка (Mundgymnastik). L. Hört zu und sprecht nach.
Учитель відпрацьовує з учнями короткі та довгі голосні звуки. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. L. Was machen die Leute in ihrer Freizeit? Sagt der Reihe nach. На ксерокопіях або на дошці подані дієслова чи вирази, які відповідають малюнкам. Наприклад: malen, basteln, Ball spielen, Fußball spielen, Computer spielen, lesen, fernsehen, in die Disko gehen. Учитель пропонує знайти відповідність між малюнком і виразом. S. An Wochenende gehen die Leute in die Disko. In Sommer spielen die Jungen Fußball. ІY. Опрацювання нового матеріалу. Уведення нової лексики. Stricken, nähen, treffen, gucken, das Märchen, das Abenteuerbuch-, -er, der Trickfilm – e, zu Training gehen, Spaß machen (Dat.) L. Liebe Freunde, nehmt eure Vokabelhefte. Schreibt die Wörter richtig um.
Активізація лексичного матеріалу. Was kann man in der Freizeit tun? Ergänzt zu zweit den Wortigel. Wer hat die meisten Ideen?
Was machen Mädchen und Jungen in der Freizeit?
b) Was hat das gesagt? Ergänze die Namen der Kinder.
10) __________sagt: „Ich mag meine Freunde.“ Розвиток діалогічного мовлення. Mit wem von den Kindern (Helga, Sebastian, Klaus, Maja, Renate, Florian) möchtet ihr sprechen? Spielt Dialoge. Die Fragen helfen euch. Was machst du in der Freizeit? Was machst du gern? Was macht dir Spaß? ІY. Підсумок уроку. L. Unsere Zeit ist um. Hat euch die heutige Stunde gut gefallen? Wollt ihr die Sprache besser beherrschen, müsst ihr mehr arbeiten. Виставлення оцінок. Y. Інструктаж домашнього завдання. Schreibe, was du in der Freizeit machst. Beginne so: In der Freizeit gehe ich oft spazieren. Ich … auch gern. … macht mir auch Spaß.
|
Гімназійні новини
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||