Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКА ГІМНАЗІЯ № 1 ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА КРАСИЦЬКОГО

 

 

РОЗГЛЯНУТО

 

Науково-методичною радою управління освіти

Хмельницької міської ради

Протокол №___ від___________

Завідувач НМЦ  _____________ 

________________________________________

 

СХВАЛЕНО

 

Вченою радою Хмельницького обласного

інституту післядипломної

педагогічної освіти

Протокол № ___від ________2015 р.  

Ректор   ХОІППО__________Берека В.Є.

 

 

 

FREIZEIT UND ERHOLUNG

Методичні розробки уроків

                8-ий клас              

  (друга іноземна мова)

 

                                                                      Ірина Дмирівна ПАЛАГНЮК,

                                                                     учитель німецької мови

                                                                     першої категорії

                                                                     Хмельницької гімназії № 1

                                                                     імені Володимира Красицького

 

           

            Автор –   Ірина Дмитрівна ПАЛАГНЮК, учитель першої категорії Хмельницької гімназії № 1 імені Володимира Красицького

 

 

            Рецензенти:

            Кулакова Л.О., методист управління освіти Хмельницької міської ради;

            Байдусь С.А., заступник директора з методичної роботи, канд. філол. наук, учитель- методист Хмельницької гімназії № 1 імені Володимира Красицького.

           

 

 

Палагнюк І.Д. FREIZEIT UND ERHOLUNG: методичні розробки уроків /І.Д.Палагнюк. – Хмельницький: Хмельницька гімназія № 1 імені Володимира Красицького, 2015. - 40с.

           

 

            У посібнику представлені авторські методичні розробки уроків із теми «FREIZEIT UND ERHOLUNG».

            Посібник рекомендовано вчителям німецької мови.

 

 

ЗМІСТ

Stunde 1…………………………………………………………………………..3

Stunde 2…………………………………………………………………………..10

Stunde 3…………………………………………………………………………..15

Stunde 4…………………………………………………………………………..21

Stunde 5…………………………………………………………………………..25

Stunde 6…………………………………………………………………………..30

Stunde 7…………………………………………………………………………..37

Література ……………………………………………………………………… 41

 

 

 

 

Тема « Freizeit und Erholung».

In der Freizeit

          М е т а:

практична: ознайомити учнів з новою лексикою до теми та активізувати її;

освітня: поглибити інтелектуальні, пізнавальні та мовленнєві здібності учнів;

•  розвивальна: розвивати навички читання, усного мовлення, тренувати пам'ять, мислення,  увагу учнів;

виховна: виховувати інтерес до різних видів дозвілля, вміння правильно і раціонально використовувати вільний час.

Обладнання:  роздавальний матеріал, таблиці з малюнками для виконання вправ, слайди, магнітофон.

 

Перебіг уроку

І. Оголошення теми, мети уроку.

Das Thema unserer Stunde lautet „In der Freizeit“. Wir sprechen darüber, was wir in der Freizeit machen können.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Da werden wir Lexik lernen, Übungen machen, Texte lesen, Dialoge bilden.

Фонетична зарядка  (Mundgymnastik).

L. Hört zu und sprecht nach.

1. Ich möchte  Tennis spielen.

i. Ich gehe in die Stadt.

2. Ich möchte  ein bisschen shoppen.

a. Ich gehe auf die Skaterbahn.

3. Ich möchte  tanzen lernen.

e. Ich gehe auf den Tennisplatz.

4. Ich habe heute Reitstunde.

f. Ich gehe ins Rockkonzert.

5. Ich möchte  Skateboard fahren.

s. Ich gehe in die Ballettschule.

6. Ich möchte  Müsik hören.

e. Ich gehe ins Fastfood.

7. Ich habe Hunger.

c. Ich gehe in die Reithalle.

 

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель відпрацьовує з учнями короткі та довгі голосні звуки.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

L. Was machen die Leute in ihrer Freizeit? Sagt der Reihe nach.

На ксерокопіях або на дошці подані дієслова чи вирази, які відповідають малюнкам.

Наприклад: malen, basteln, Ball spielen, Fußball spielen, Computer spielen, lesen, fernsehen, in die Disko gehen.

Учитель  пропонує знайти відповідність між малюнком  і виразом.

S. An Wochenende gehen die Leute in die Disko.

     In Sommer spielen die Jungen Fußball.

  

   

    

    

ІY. Опрацювання нового матеріалу.

Уведення нової лексики.

Stricken, nähen, treffen, gucken, das Märchen, das Abenteuerbuch-, -er, der Trickfilm – e,  zu Training gehen, Spaß machen (Dat.)

L. Liebe Freunde, nehmt eure Vokabelhefte. Schreibt die Wörter richtig um.

     

    

     

 

Активізація лексичного матеріалу.

Was kann man in der Freizeit tun? Ergänzt zu zweit den Wortigel. Wer hat die meisten Ideen?

 

 
   

 

 

Was machen Mädchen und Jungen in der Freizeit?

Mädchen

Jungen

Eislaufen, stricken, lesen, Tischtennis spielen, Gitarre spielen, Rad fahren, singen, schwimmen, chatten, Federball spielen, malen, Karten spielen, reiten, Schach spielen, Fußball spielen, Ski fahren, Judo machen, kochen, im Internet surfen, skaten, Rollschuh laufen.

Im Internet surfen, skaten, Rollschuh laufen, Tischtennis spielen, malen, reiten, lesen, schwimmen, Rad fahren, Fußball spielen, Karten spielen, Karate machen, Gitarre spielen, singen, Schach spielen, Judo machen, Federball spielen, reiten, Ski fahren, chatten.

 


Розвиток навичок читання.

 

Helga,

11 Jahre: 

 

 

In der Freizeit treibe ich Sport. Ich spiele gern Fußball und Volleyball. Am Samstag  gehe ich auf den Sportplatz und spiele zwei bis drei Stunden mit meinen Freunden.

 

Sebastian,
12 Jahre:

 

 

Ich tanze gern. In der Freizeit  gehe  ich zum Training. Ich besuche einen Tanzkurs. Zu Hause tanze ich auch oft. Ich mache die Musik an und tanze ein paar Stunden. Tanzen macht mir Spaß.

 

Klaus,

13 Jahre:

 

In der Freizeit  treffe ich meine Freunde. Wir gehen im Park spazieren oder besuchen ein Cafe. Ich mag meine  Freunde. Sie sind toll.

 

Maja,
12 Jahre:

 

In der Freizeit stricke und nähe ich gern. Ich stricke Pullover und Schals. Sie sind sehr schön. Leider kann ich noch nicht sehr gut nähen. Aber ich lerne es. Das macht mir Spaß.

 

Renate,

 8 Jahre:

 

Ich lese sehr gern. In der Freizeit sitze ich immer in meinem Zimmer mit einem Buch. Am besten gefallen mir Märchen und Abenteuerbücher.

 

Florian, 12 Jahre

 

In der Freizeit sehe ich  gern fern. Am Abend sitze ich vor dem Fernseher und gucke einen Film oder einen Trickfilm. Ich mag Trickfilme sehr gern.

b) Was hat das gesagt? Ergänze die Namen der Kinder.

  1. Florian sagt: „Ich gehe gern mit meinen Freunden im Park spazieren.“
  2. ___________sagt: „In der Freizeit spiele ich Fußball und Volleyball.“
  3. ___________ sagt: „Ich mag Trickfilme.“
  4. ___________ sagt: „Ich besuche einen Tanzkurs.“
  5. ___________ sagt: „Ich nähe noch nicht sehr gut, aber das macht mir Spaß.“
  6. ___________ sagt: „Ich mag Märchen und Abenteuerbücher.“
  7. ___________ sagt: „Ich sehe gern fern.“
  8. ___________sagt: „Ich treffe meine Freunde und wir spielen zwei bis drei Stunden Fußball.“
  9. ___________ sagt: „ Ich kann Pullover und Schals stricken.“

10) __________sagt: „Ich mag meine Freunde.“

Розвиток діалогічного мовлення.

Mit wem von den Kindern (Helga, Sebastian, Klaus, Maja, Renate, Florian) möchtet ihr sprechen? Spielt Dialoge. Die Fragen helfen euch.

Was machst du  in der Freizeit?

Was machst du gern?

Was macht dir Spaß?

ІY. Підсумок уроку.

L. Unsere Zeit ist  um. Hat euch die heutige  Stunde gut gefallen? Wollt ihr die Sprache besser beherrschen, müsst ihr mehr arbeiten.

Виставлення оцінок.

Y. Інструктаж домашнього завдання.

Schreibe, was du in der Freizeit machst. Beginne so:

In der Freizeit gehe ich oft spazieren.

Ich … auch gern.

… macht mir auch Spaß.

 

 

 

 

Гімназійні новини

Переможниця у ІV міському конкурсі читців-декламаторів

"Слово нації" у номінації "Читці"

Кваченко Злата

   ... Читати далі »

Переглядів: 439 | Дата: 17.09.2020

11 вересня до Дня фізичної культури і спорту у гімназії відбувся традиційний День здоров'я.

Гімназисти, педагоги, батьки вирушили у подорож туристичними стежками Хмельниччини, взяли участь у цікавих та веселих квестах та вікторинах.

... Читати далі »

Переглядів: 454 | Дата: 17.09.2020

4 вересня у гімназії відбувся традиційний УРОК МРІЙ. 

Мрії - це невід"ємна частина гімназійного життя.

У цей день разом із гімназистами також мріяли і педагоги, адже доведено - мрії обов"язково збуваються!

... Читати далі »

Переглядів: 462 | Дата: 17.09.2020

Гімназія щиро радіє - наша дружна гімназійна родина поповнилась непосидючими та веселими гімназистами-першоклашками.

   ... Читати далі »

Переглядів: 456 | Дата: 17.09.2020

Новий навчальний рік не за горами. БФ "Карітас " оголосив про старт благодійної акції "Шкільний портфелик". До акції охоче долучились учні гімназії, зібравши канцелярське приладдя та портфелики для сімей, які опинились у складних життєвих обставинах.

  ... Читати далі »

Переглядів: 420 | Дата: 17.09.2020

Переглядів: 452 | Дата: 17.09.2020

Учень 4(8)-А класу Шостацький Богдан - переможець
міського конкурсу «Книгоманія -2020»!

https://www.youtube.com/watch?v=TeaRVlRWYFM&feature=youtu.be

 

 

 

Переглядів: 471 | Дата: 24.06.2020


30 червня 2020 року о 18.00 годині

відбудеться онлайн-звіт директора про роботу закладу

за 2019-2020 навчальний рік

та перспективи  ... Читати далі »

Переглядів: 676 | Дата: 01.06.2020

1 2 3 ... 61 62 »
© 2024 Хмельницька гімназія №1