МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК – ДОСЛІДНИЦЬКИЙ СПОСІБ МИСЛЕННЯ
Кожна дитина - то неповторний світ, тож дуже важливо відчути її індивідуальність, відшукати ті форми навчання, що сприяють збагаченню і розвитку творчого потенціалу, розкриттю здібностей дитини, бажанню і умінню вчитися, творити, відчувати радість пізнання.
Існує проблема, яку в свій час сформулював академік А. Колмогоров: «Організовувати навчальну роботу зі здібними та обдарованими учнями так, щоб вони фактично самі брали участь у творенні теорії, яку вивчають».
Саме однією з форм вирішення вказаної проблеми і є залучення учнів до науково-дослідницької роботи.
Метою та завданням Хмельницької гімназії №1 імені Володимира Красицького є створення оптимальних умов для розвитку особистості, реалізації та самореалізації творчих запитів гімназистів, забезпечення ґрунтовної підготовки з обраного профілю навчання залежно від інтересів та нахилів з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу та широкого залучення гімназистів до науково-дослідницької, експериментальної та пошукової діяльності. Однією з форм реалізації цього завдання є участь учнів гімназії в роботі Малої академії наук України. Більше 50 років тому в Криму вперше було примінено таку інноваційну форму роботи з обдарованими дітьми, яка пізніше стала відома всім як Мала академія наук Криму. Цей рух поширювався і згодом переріс в могутнє джерело знань - Малу академію наук України.
Кількість учасників Малої академії наук України збільшується з кожним роком, на зміну випускникам приходять молодші школярі. Академія сприяє розвитку і підтримці юних талантів, створює сприятливі умови для пропаганди наукових досягнень школярів, свідчить про державну підтримку юних дослідників. Мала академія наук розвиває цілеспрямованість особистості, її самостійність і творчу активність, дозволяє реалізувати дослідницький підхід пізнавальної діяльності. Успіх такої роботи напряму залежить від чіткості й ефективності організації діяльності учнів.
Для того, щоб дитина захотіла брати участь у науково-дослідницькій роботі, щоб сформувати в неї дослідницьку мотивацію, інтерес, розбудити радість творчості, на базі гімназії №1 імені Володимира Красицького створено НАУКОВЕ ТОВАРИСТВО «ЕВРИКА» – як творче об’єднання учнів під керівництвом педагогів, яке забезпечує їх інтелектуальний і духовний розвиток, підготовку до активної діяльності в галузі науки та сприяє самовизначенню в майбутній професії. До складу наукового товариства гімназії входять 53 гімназисти які є слухачами, кандидатами та дійсними членами Малої академії наук та їх керівники – вчителі гімназії та викладачі Хмельницького національного університету.
Підсумки
участі команди Хмельницької гімназії №1 імені Володимира Красицького у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Хмельницького територіального відділення МАН у 2015-2016 н. р.
Відділення Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства Секція Фольклористика
|
||||||||||||||
Секція Світова література |
||||||||||||||
|
Відділення Мовознавства
Секція Англійська мова
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
3. |
Лагно Анастасія Олексіївна |
ІІ |
6-А |
Явище евфемії як засіб політ-коректності в англомовному світі |
Англійська мова |
Рудніченко Інна Антонівна – вчитель англійської мови, вчитель ІІ категорії |
Секція Німецька мова
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
4. |
Чорна Дарія Анатоліївна |
ІІ |
6-Б |
Лексико-семантичні особливості німецького молодіжного сленгу |
Німецька мова |
Бондар Галина Володимирівна – вчитель німецької мови, вчитель вищої категорії |
Відділення Філософії та суспільствознавства
Секція Правознавство
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
5. |
Белкот Марія Олександрівна |
ІІІ |
6-Б |
Міжнародна правосуб’єктність держав |
Історія України |
Зельська Юлія Станіславівна – вчитель історії та правознавства, вчитель вищої категорії, вчитель-методист |
Секція Теологія, релігієзнавство та історія релігії
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
6. |
Гаращук Данііл Володимирович |
ІІІ |
6-А |
Діяльність «Товариства Ісуса» на теренах сучасної Хмельниччини |
Історія України |
Антонова Оксана Григорівна – вчитель історії, вчитель вищої категорії, вчитель-методист |
Відділення Технічних наук
Секція Електроніка та приладобудування
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
7. |
Алексейко Віталій Олександрович |
- |
5-А |
Малопотужні вторинні джерела живлення постійної напруги |
Математика |
Мількевич Ганна Якимівна – вчитель фізики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист |
Відділення Математики
Секція Прикладна математика
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
8. |
Літвінчук Андрій Миколайович |
І |
7-А |
Нескінченні послідовності відрізків на додатній напіввісі числової прямої |
Математика |
Матощук Тетяна Борисівна – вчитель математики, вчитель-методист Романюк Вадим Васильович – доктор технічних наук, доцент, професор кафедри прикладної математики та соціальної інформатики ХНУ |
Відділення Фізики та астрономії
Секція Теоретична фізика
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
9. |
Матощук Іван Ігорович |
І |
11-А |
Коливання поверхні рідини |
Фізика |
Міль Микола Сергійович – вчитель фізики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист |
Секція Експериментальна фізика
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
10. |
Островський Захар Юрійович |
І |
10-Б |
Аномальні рідини |
Фізика |
Міль Микола Сергійович – вчитель фізики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист |
Відділення Економіки
Секція Мікро та макроекономіка
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
11. |
Блажевич Юрій Олександрович |
ІІ |
11-Б |
Дослідження поведінки споживача за умов введення кумулятивної знижки на благо |
Математика |
Горленко Ганна Олексіївна – вчитель економіки, вчитель вищої категорії, вчитель-методист |
І місце – 3 учнів
ІІ місце – 4 учні
ІІІ місце - 3
Підсумки
участі команди Хмельницької гімназії №1 імені Володимира Красицького у ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Хмельницького територіального відділення МАН у 2015-2016 н. р.
Відділення Математики
Секція Прикладна математика
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
1. |
Літвінчук Андрій Миколайович |
ІІІ |
7-А |
Нескінченні послідовності відрізків на додатній напіввісі числової прямої |
Математика |
Матощук Тетяна Борисівна – вчитель математики, вчитель-методист Романюк Вадим Васильович – доктор технічних наук, доцент, професор кафедри прикладної математики та соціальної інформатики ХНУ |
Відділення Фізики та астрономії
Секція Теоретична фізика
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
2. |
Матощук Іван Ігорович |
учасник |
11-А |
Коливання поверхні рідини |
Фізика |
Міль Микола Сергійович – вчитель фізики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист |
Секція Експериментальна фізика
№ з/п |
ПІБ учня (повністю) |
Місце |
Клас |
Тема роботи |
Базова дисципліна |
ПІБ (повністю) категорія та звання наукового керівника |
3. |
Островський Захар Юрійович |
ІІІ |
10-Б |
Аномальні рідини |
Фізика |
Міль Микола Сергійович – вчитель фізики, вчитель вищої категорії, вчитель-методист |